Rico01: Finns det pengar att tjäna så kommer man alltid vara ett alternativ, att få vara i en förstakedja, första pp osv. Framför allt för utländska spelare.
Den där listan säger väl inte särskilt mycket?
Brynäs är på en 5:e plats på den listan, ändå lockar dom en del spelare som inte har anknytning till klubben. 92 spelare som deltog i ”undersökningen”.
Svårt att ta listan som ett seriöst argument till att vi inte skulle locka till oss toppspelare, framförallt utländska.
Hur kunde vi locka till oss Rattie och Hanzl när vi på förhand var seriens sämsta lag?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Den där listan säger väl inte särskilt mycket?
Brynäs är på en 5:e plats på den listan, ändå lockar dom en del spelare som inte har anknytning till klubben. 92 spelare som deltog i ”undersökningen”.
Svårt att ta listan som ett seriöst argument till att vi inte skulle locka till oss toppspelare, framförallt utländska.
Hur kunde vi locka till oss Rattie och Hanzl när vi på förhand var seriens sämsta lag?