{9374}: Gråter inte floder om Pettersson skulle lämna, är mer surt att Dahlén lämnar. Tror garanterat att vi kan hitta en bättre center än vad Pettersson är faktiskt?
Joaqino88: Hitintills har Dalle o Emil 79 poäng. Svårt att få hit en som producerar som Emil med TIK:s katastrofala ekonomi. Sen ska Dalle också ersättas.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tror garanterat att vi kan hitta en bättre center än vad Pettersson är faktiskt?