1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2985900

Sv: Apropå nånting...
sargad: Han tillhörde de svagare i den spelformen trots att han matchades sparsamt.

Svårt att säga mer exakt än att det är en knäskada.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Var hittade du dom siffrorna på att Boyce var en av de svagaste i BP?
Enligt SHL:s egna siffor har Boyce 0 insläppta över de 22 matcher han deltagit i. Förvisso endast 22 boxplaysek/match i snitt.

Ser ut som vi har relativt dåliga BP-siffror på många i laget och tyvärr även på de som väl vanligtvis är våra bärande BP-spelare. Har inte jämfört spelare för spelare denna säsong med tidigare säsonger men har för mig MPS hade sjuka siffror förra (eller förrförra) säsongen med 0 eller 1 mål i baken på ganska mycket BP-tid. Nu -10.
Strömberg t ex -20, El Capitan -18 och Sheriffen -15 denna säsong förvisso över mycket speltid.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer