neutral: Sen ska man väl inte glömma att lag måste bli bättre under säsong, om man spelar samma nivå av försvarsspel i början av säsongen som i slutet blir man frånåkt, det är inte statiskt.
Lagen blir mer samspelta och spelare får mer erfarenhet och utvecklas. Vi klev in i säsongen med relativt små förändringar i laget och hade kanske en liten fördel där initialt, nu är det kanske mer en nackdel att vi har vissa lite väl gamla backar som får mer och mer skavanker och behöver vila.
Men ja, mer en spelar-/sportchefsfråga än en tränarfråga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lagen blir mer samspelta och spelare får mer erfarenhet och utvecklas. Vi klev in i säsongen med relativt små förändringar i laget och hade kanske en liten fördel där initialt, nu är det kanske mer en nackdel att vi har vissa lite väl gamla backar som får mer och mer skavanker och behöver vila.
Men ja, mer en spelar-/sportchefsfråga än en tränarfråga.