Modano: för att fhc får in johannesson o leksand får in larsson? du tror inte dom värvningarna har lite andra ingredienser än vad vi kan/har möjlighet till?
vilka namn är det ens du tänker på som skulle vara intressanta just nu? vill du ha in en mieho som ska vara kvar nästa säsong med bara för att? sluta haspa ur skit bara för att
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
vilka namn är det ens du tänker på som skulle vara intressanta just nu? vill du ha in en mieho som ska vara kvar nästa säsong med bara för att? sluta haspa ur skit bara för att