1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615026 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2986448

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Där är det definitivt. Vi kommer köra med befintligt lag resten av säsongen och både Boyce och Wedin räknar man med redan i omstarten den 19 febeuari.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: jag tycker att det är klokt. Tänk långsiktigt, ekonomin är viktigast!

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Man börjar bli trött på nubben allvarligt.Ska alltid skylla ifrån någonting.Det är läge och lämna över sportchef jobbet till nån annan.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Bara att hoppas att man någon gång lär sig att ta fram en hållbarare trupp i rätt tid. Dvs nu inför nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...