Jadu: Sanny nyss ”den här Barkemo alltså. Är en spelare som jag är väldigt väldigt svag för. Från Skellefteås organisation och i slutspelet har han varit ett monster”
Appropå Skellefteå och talanger förresten. Kul om vi stjäl honom med ett 2-3 års kontrakt så dom inte kan ta tillbaka honom när han slår igenom på riktigt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Appropå Skellefteå och talanger förresten. Kul om vi stjäl honom med ett 2-3 års kontrakt så dom inte kan ta tillbaka honom när han slår igenom på riktigt.