NotAChipmunk: man tycker det, men Hållander kunde driva spelet själv på ett helt annat sätt. Hur många matcher tyckte man att Hållander inte gjorde intryck?
Dahlén förtjänar en staty utanför arenan, men det finns bättre spelare som ska vara topp sex i nhl. Du vill inte ha han i en bottensexa emot dom bästa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dahlén förtjänar en staty utanför arenan, men det finns bättre spelare som ska vara topp sex i nhl.
Du vill inte ha han i en bottensexa emot dom bästa.