Knylan: Växjö gav Sundberg 1 säsong. Sedan hamnade han i KHK och Kristianstad en säsong vardera i HA med blygsam poängskörd. Därefter 2 säsonger i Norge (kyrkogård) med blygsamma siffror. Efter det gav Mora honom chansen i HA och efter det Örebro i SHL. SEN kmr Kollar och Malmö in i bilden och gör honom komplett (Örebro släppte honom under säsong t o m.)
Hade varit många år som Timrå hade behövt lägga en plats åt honom innan utdelningen faktiskt kom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade varit många år som Timrå hade behövt lägga en plats åt honom innan utdelningen faktiskt kom.