1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3006688

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Jansson dock center

Sundberg ansågs lat och lite väl endimensionell. Hans skott var en hästspark redan då.

Det är jävligt svårt att pricka rätt grabb i den åldern om de inte är exceptionella likt Lander, Dahlén, Pettersson och Hållander. Vi har exempelvis gått på nitar som Moe före Gustafsson, Olofsson kontra Höglander och att vi släppte Hildeby till FBK.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Ja och tänk att FBK gick bet på en sån som Leo Carlsson som lämnade för att han kände att de inte trodde på honom..

Det största problemet vi har i dagsläget är väl snarare mer att unga talanger lämnar våra juniorlag för att det finns mer intressanta större lag som lockar, mer än att vi kanske inte tror på dom.

Sv: Apropå nånting...
Det här känns bra
Uppladdat:

500x0-img0829_R5bj1pp3iWweD2Y.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer