Knylan: å fan, är det alltså "våran" Jansson som är i FBK nu. Kommer ihåg hur pigga han och Kaijser kändes när de gjorde inhopp för oss i SHL, när de var juniorer. Vi kanske ska börja uppvakta Gustav Nielsen igen?
+ 1
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte