1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3006912

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Jo precis, läste om artikeln häromdan för att dubbelkolla. Och det verkade vara huvudmålet att vända hem. Men det verkade inte heller vara hugget i sten när man läste mellan raderna. Så länge risken finns att det ryktet stämmer så kommer ångesten finnas där. 😬

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Låt säga att vi tar in 3 forwards och Kopacka är den ”sämsta” av dom 3 så kan jag köpa det.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Åfan, det sög ju 😂