steveroper: håller med. Vi skulle behöva tuffa till oss på många plan i föreningen. Skulle dock bli ett jädra liv i Facebook-gruppen med tillhörande offentlig ursäkt i media från föreningen om en liknande banderoll dök upp på västra stå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skulle dock bli ett jädra liv i Facebook-gruppen med tillhörande offentlig ursäkt i media från föreningen om en liknande banderoll dök upp på västra stå.