1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3007729

Sv: Silly Season 2026-27
Joslan00: Ja men jag tycker vi kan avvakta en säsong innan vi drar igång Gath-kulten på allvar. Har sett att några har redan ändrat nick och profilbild men med tanke på hur det gick sist vi alla gjorde det så känner jag lite jinx-varning på det.

Apropå silly season så är det ju kusligt tyst just nu. Inte ens nån Lulefan som kommer in och trollar lite rykten för oss.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: varför? låt hypen flöda, de är väl enbart positivt om vi skapar förväntningar o lite framtidstro? skapa gath-tishor, mer innehåll på kanalen, byt profilbilder nick etc etc. om de går åt helvete så kommer de ju göra det ändå. att vi skapade lite lycka o engagemang på vägen kommer vi nog inte gräma oss över.

mycket ont kan man säga om olli men hypen som skapades runt omkring var väl iaf något positivt?

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: Ja finns det inte ett enda rykte?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer