JanneH: japp. Var säsongen 06/07. Vi hade ett grymt lag då. Förstakedjan med Jonte Hedström, Riku Hahl och Timo Pärssinen var grymt bra, sen skadade Pärssinen ryggen och vi dalade till en femteplats. Var även året med kvartsfinalen som tituleras "slaget om Västernorrland" Fan vilka härliga minnen.... Nubben skulle behöva hitta tillbaka till finska spåret igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förstakedjan med Jonte Hedström, Riku Hahl och Timo Pärssinen var grymt bra, sen skadade Pärssinen ryggen och vi dalade till en femteplats.
Var även året med kvartsfinalen som tituleras "slaget om Västernorrland"
Fan vilka härliga minnen.... Nubben skulle behöva hitta tillbaka till finska spåret igen.