mattias - 74: Har av respekt för exempel dig som jag respekterar, försökt att inte dissekera Leksand och gottat mig i potentiella nyförvärv allt för mycket.
Det är väl endast diskussionen angående om Vejdemo skulle varit intressant som jag hängt med i diskussionen.
Kommer fortsatt att lida med dig om ni åker ut ikväll och lovar personligen att inte sitta och gotta mig i det ikväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är väl endast diskussionen angående om Vejdemo skulle varit intressant som jag hängt med i diskussionen.
Kommer fortsatt att lida med dig om ni åker ut ikväll och lovar personligen att inte sitta och gotta mig i det ikväll.
Väl mött och hoppas på ett mirakel!