Smörgåsen : Och leta spelare för att utvecklas vet man ju om redan. Vi har några såna i truppen
Genborg, Freij, Eriksson, Lundmark, Heikkinen, Lilja, Sundin, Forsmark, Kapanen, Westfält, Levinsson + Barkemo och Hallquisth är här för att tanken är att dom ska utvecklas.
Pratade man ingenting om hur man vill ersätta Dahlén och Emil, bland annat? Pengar kan väl knappast vara ett problem för det kommande säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Genborg, Freij, Eriksson, Lundmark, Heikkinen, Lilja, Sundin, Forsmark, Kapanen, Westfält, Levinsson + Barkemo och Hallquisth är här för att tanken är att dom ska utvecklas.
Pratade man ingenting om hur man vill ersätta Dahlén och Emil, bland annat? Pengar kan väl knappast vara ett problem för det kommande säsong.