1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3008321

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ställde frågan till honom om han tänkte ersätta dessa på samma sätt som han ersatte Hållander o Kapanen, men denna gång bekräftade han att dom definitivt letade på dom högre hyllorna, bl a på utländska marknaden fick jag intrycket av då det känns trots allt hoppfullt.

I övrigt ett riktigt bra möte där man fick intrycket att det fanns en klar plan för framtiden.
Sedan är det bara hoppas att det inte bara är ord utan att saker verkligen går framåt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Nubben hade flera spelare klara, men som spelar fortfarande så dom kan inte släppa namnen än. Och det blir inte bara svenska spelare nästa år.

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Ok, vad skönt att man fick det bekräftat i alla fall! Då finns det hopp och tillförsikt! 🙏

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer