Nisse på Mon or: Nej, Tommy flaggade att han skulle gå i pension redan i november, så att klubben hade vetat om det längre än hur det kommunicerades i tidningen (åtminstone lät det så på Nubben).
Men samtidigt har Tommy trivts så oerhört bra i Timrå att han önskade att han hade fått komma in i den här föreningen och jobbat med oss tidigare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men samtidigt har Tommy trivts så oerhört bra i Timrå att han önskade att han hade fått komma in i den här föreningen och jobbat med oss tidigare.