mattias - 74: Det är beklagit att ni for ur...🥺 Hellre ni än HV... Dä va int på min radar! Had vi spela kval had vi fari ut mä arsle före... Topp 6 efter 26 omgångar.. Efter 52 sämst i hel Elitserien och var bar 4 p ifrån att åkt ur.. För det had vi gjort.. Nya tag i HA och jag hopp ni komm tebaks fort somm satan 🙏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hellre ni än HV...
Dä va int på min radar!
Had vi spela kval had vi fari ut mä arsle före...
Topp 6 efter 26 omgångar..
Efter 52 sämst i hel Elitserien och var bar 4 p ifrån att åkt ur..
För det had vi gjort..
Nya tag i HA och jag hopp ni komm tebaks fort somm satan 🙏