Söderöver: Gissar att 4 matcher hade nog kunnat bli fler om motståndaren hade skadat sig. Som tur var verkar det ju ha gått bra med han Boije. En repeat offender som i hög fart hoppar in en armbåge i huvudet på en annan spelare. Larsson ska nog vara nöjd att det stannade på 4 matcher
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En repeat offender som i hög fart hoppar in en armbåge i huvudet på en annan spelare. Larsson ska nog vara nöjd att det stannade på 4 matcher