SKRIDSKOSKENAN: Inget illa menat mot dig nu, men den här frågan har väl varit uppe ca 10 ggr nu och klubben har väl också uttalat sig i frågan, den är reglerad och Olli har pröjsat sina pengar.
Cobbel: eftersom ja helt uppenbarligt missat det o inte är inne här varje dag så kan du ge mig sökfrasen för framtida frågor ja ev missat? söker ja på "olli pengar" 1 år tillbaka måste man ju vara en proffessionell trådarkeolog för att skumma genom allt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer