Modano: Jävlar om Nubben som skulle fälla en bomb och presentera Hållander och Pärssinen till nästa säsong. Då snackar vi två nyförvärv som skulle vända i alla fall min dystra framtidssyn.
Vargher85: Ja då finns det hopp behöver några sådana profiler som drar publik sponsorer mm blir tungt med en grå massa rädda mjukisbyxor som är avhängda innan halva serien spelad. Hoppas Gath är stenhård och få bort det rädda mysa mjuka spel ur skallen på många spelare annars hejdå upp på läktaren o grina
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer