1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009356

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Vad säger ni. Ska Nubben öronmärka pengar för att en spelare som Modano själv får åka och scouta i Nordamerika?

Där han får använda sitt väl beprövade bedömningsskala i 1 till 5 damhandväskor. (I detta fall vill man ha så lågt som möjligt i skalan, alltså helst en 1:a i handväskeskalan)

Det han bedömer är
Defensiven
Offensiven
Längd och vikt (inte under 190 cm och 95 kg)
Fysisk styrka och närvaro
(här är den absolut viktigaste delen för att inte åka på en 5:a i handväskeskalan.)

Så Nubben. Vad väntar du på..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Ja kann följ mä Modano å serva hann mä dricka å tips...

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jag åker kan inte misslyckas med att hitta någon som når över sargkanten utan skridskor blir inga mera hamstrar handväskor tyvärr Nubben Sportrådet mfl . På väg mot DALLAS om 24 tim

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Får jag haka på då??? Vi har liiite samma tänk!!(Obs ironi från jag))!!!!!!🤣🤣🤣🇱🇸

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer