Gathlopp: Wedin har varit den kostsammaste värvningningen någonsin i klubbens historia. Snacka om dålig avkastning på pengarna. (Skadeeländet lär fortsätta, kanske läge för pension?) Wedda var en toppspelare en gång i tiden.
Nisse1: Fortfarande toppspelare. Hans bästa säsong någonsin med Jokinen som tränare. Men ja, väldigt kostsam pga alla småskador som hållit honom borta ett par månader till och från. Ska han fortsätta efter nästa säsong så bör han gå ner rejält i lön.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer