1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009635

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Vill minnas att när han gick sönder i höstas så var han typ en topp 10 spelare i ligan när man kollade på underliggande siffror och driva spel. Det är tråkigt att Wedda inte håller för en hel säsong längre.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
jk: Säsongen som ledde tiil att Wedin fick chansen i NHL/Chicago (2018-19) gjorde han inte heller en hel säsong (32 matcher, 14+13) men den sjukt höga nivå han nådde i spelet minns jag var en ren njutning att beskåda. Han var i regel helt dominant i det offensiva spelet och belönades också med spel i Tre Kronor (12 matcher, 1+3).

Anton Wedin har inte gjort en enda full säsong under hela sin seniorkarriär.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer