-Sputnik-: nej skadehistoriken är ett problem o ja hoppas att man kan enas i detta med nästa kontrakt så att kontraktet går ner.
en skadefri wedin har ett högt marknadsvärde, men blir tyvärr ohållbart för ett lag i vår kaliber med hur mycket han är borta. för ja hoppas verkligen man hittar en lösning så han är kvar
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
en skadefri wedin har ett högt marknadsvärde, men blir tyvärr ohållbart för ett lag i vår kaliber med hur mycket han är borta.
för ja hoppas verkligen man hittar en lösning så han är kvar