Patrick Polly: "Vi betalde för mkt för alla hemvändare (minus Dahlen), punkt. "
så himla lustigt att många tror att vi ska få någon jävla rabatt på bra spelare? ofta från samma personer gnälls de om att vi ska sluta se oss som ett småstadslag.
vilka betalade vi för mkt för?` ep: nej? hållander: nej? lander: nej? dalle: nej? wedda: sett till skador: kanske, men produktion o marknadsvärde: nej?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer