1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009679

Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: man skriver liksom inte kontrakt utifrån att man kanske blir skadad. har väldigt svårt att tro att en spelare går med på ett rabattkontrakt på den premissen. inga arbetstagare skulle väl godta att få mindre i månadslön för att man har migrän i släkten?

här är några exempel på skadedrabbade spelare:
rydahl, frölunda, 250–299.999 kr/mån, spelat 28/104 matcher 2 senaste säsongerna
zaar, rögle, 200–249.999kr/mån, spelat 130 matcher av 156 senaste 3 säsonger
bristedt, rögle, 250–299.999 kr/mån, spelat 157 av 208 matcher senaste 4 i shl
kruger, djurgården, 200–249.999kr/mån, spela 167 av 208 matcher senast 4 säsonger
lennström, linköping, 300.000+kr/mån, spela 63 av 156 matcher senast 3 säsonger

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Folk förstår heller inte det här med marknadsmässiga löner. Har du spelat i NHL, KHL och landslag, samt är i en bra ålder då är det de pengarna det handlar om.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer