1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009681

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: " Vi har betalat summor som jag inte tror många andra klubbar skulle betala. Snarare har vi fått betala en premium...."

vem tänker du vi överbetalt för ? vilken av spelarna hade inte fått samma kontrakt i en annan klubb? ha i åtanke att dahlén kom från nhl, hållander från ahl, lander från schweiz, wedin från khl o ep från khl.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Wedin, Lander och EP

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Vill dessutom tillägga att det åtminstone för mig vore helt förjävligt att se någon av dessa i motståndarlag så snacket från vissa under alla dessa år om att de som gör några dåliga matcher i rad alltid är övertbetalda är oerhört tröttsamt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer