Tom Topp: Utgår man från hans kontrakts siffror IDAG så känns de som ett solklart case från Timrås sida att man drar ner lönen till 150 pannor I månaden och en bonus motsvarande 200-250 i månaden om han spelar 40+ matcher. Tanken blir ju att om Wedda är hel kan vi gå till slutspel eller dyl.
Jag låter det vara osagt hurvida han borde gå ner i lön överlag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag låter det vara osagt hurvida han borde gå ner i lön överlag.