Håkkybåkky: Svårt att placera honom i dagsläget. Hade känts given om vi satsade i HA.
Men allt beror lite på hur dyrbara kulor det är för oss med tanke på alla som ska ersättas. Innebär det fortfarande att 3 spetsspelare ska in. Ja då kan det visa sig vara en klockren värvning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade känts given om vi satsade i HA.
Men allt beror lite på hur dyrbara kulor det är för oss med tanke på alla som ska ersättas.
Innebär det fortfarande att 3 spetsspelare ska in. Ja då kan det visa sig vara en klockren värvning.