Bragd-Birger: Finns alltid fog för invändningar när man inte vet vad som hade varit i stället. Hade Nubbsz konkurrerat med andra lag om alternativa toppspelare som inte vänder hem till Timrå pga historik tvivlar jag att vi fått ut mer för peningarna.
Hur väl han lyckas med det får vi väl se i detta övergångsfönster.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hur väl han lyckas med det får vi väl se i detta övergångsfönster.