0tto: Jag tror verkligen MPS blir kvar kontraktet ut. Mycket troligare att man försöker bryta med Lilja, Westis ec.
Sen tror jag han kan studsa tillbaka litegrann och avsluta karriären på ett bättre sätt nästa år. Det är ju ingen slump att vi har flertal spelare med karriärsämsta år denna säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen tror jag han kan studsa tillbaka litegrann och avsluta karriären på ett bättre sätt nästa år. Det är ju ingen slump att vi har flertal spelare med karriärsämsta år denna säsong.