Eugen Sandberg: Jag reagerade på det Nubben sa om bristen på en toppklubb i Hockeyettan att ha samarbete med. Är aversionen så stark mellan Sundsvall Hockey och Timrå?
Nisse på Mon or: De har uppenbarligen inga problem med att husera våra gamla juniorspelare men att få till ett uttalat samarbete är nog omöjligt. Åtminstone så länge alla som minns 90-talet är vid liv. Östersund vore annars en perfekt samarbetspartner men där ställer lånereglerna till det i och med att de lirar i HA.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer