1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3010818

Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Jag reagerade på det Nubben sa om bristen på en toppklubb i Hockeyettan att ha samarbete med. Är aversionen så stark mellan Sundsvall Hockey och Timrå?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: De har uppenbarligen inga problem med att husera våra gamla juniorspelare men att få till ett uttalat samarbete är nog omöjligt. Åtminstone så länge alla som minns 90-talet är vid liv. Östersund vore annars en perfekt samarbetspartner men där ställer lånereglerna till det i och med att de lirar i HA.

Sv: Apropå nånting...
Detta ser ut (tycker jag) som någon som undviker att ljuga men också har mer att berätta, eller? Det är alltså medlemsmötet 1:12:35.

Här är han lurig, jag tror Pärssinen är på väg hem, enbart baserat på detta och att det vore väldigt skoj.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer