NotAChipmunk: Han har även högre lön (1.300.000 dollar) om det blir spel i AHL, så det känns ju mindre troligt att han ska ge upp ett sånt kontrakt när det är ett år kvar.
0tto: Folk här har abstinens i brist på rykten helt enkelt finns såklart inget som skulle få en lirare i de åldern att vaska ett år med den lönen för att komma till en klubb man spelat i som ung grabb..Sluta drömma nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer