1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3010912

Sv: Apropå nånting...
jk: Ja intressant spelare.
Men gick poänglös i sina landskamper med. Även om dessa jippon inte behöver säga allt för mycket.

Men det var ju så här vi plockade över Pyörälä mfl en gång i tiden.

Nubben, hoppas du fortfarande har kvar din antenn att plocka upp finsk sisu!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Ska han gå som center eller vinge? Jag avvaktar med att döma/hylla innan jag ser vad mer som trillar in. Känslan är dock att det kommer behövas en snäpp högre upp på hyllan på det som ska in ytterligare i truppen.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Hans storlek kommer inte att uppskattas här bland vissa medlemmar haha. Men vad tappar finska spelare, 30-40% lägre produktion i SHL? Han är ju nästan PPG i Liiga iaf

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer