1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3010912

Sv: Apropå nånting...
jk: Ja intressant spelare.
Men gick poänglös i sina landskamper med. Även om dessa jippon inte behöver säga allt för mycket.

Men det var ju så här vi plockade över Pyörälä mfl en gång i tiden.

Nubben, hoppas du fortfarande har kvar din antenn att plocka upp finsk sisu!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Ska han gå som center eller vinge? Jag avvaktar med att döma/hylla innan jag ser vad mer som trillar in. Känslan är dock att det kommer behövas en snäpp högre upp på hyllan på det som ska in ytterligare i truppen.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Hans storlek kommer inte att uppskattas här bland vissa medlemmar haha. Men vad tappar finska spelare, 30-40% lägre produktion i SHL? Han är ju nästan PPG i Liiga iaf

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer