-Sputnik-: Självklart är Otto inte Dahlens ersättare. Han är ingen stor målskytt som Dahlen är och som vi behöver. Han kostar inte i närheten av Dahlen heller per månad. Så Dahlens ersättare väntar vi på. Så även en förstacenter som kan ersätta Emil Pettersson. Båda bör vara spelare för iaf 250-300k i månaden. Dvs riktigt bra spelare. Tror på minst 1 nordamerikan som kan göra många mål, helst 2.
Vi behöver bygga om laget som du skriver. Blir intressant att se hur många kontrakt som bryts och vilka. Just nu pågår förhandlingar med spelare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi behöver bygga om laget som du skriver. Blir intressant att se hur många kontrakt som bryts och vilka. Just nu pågår förhandlingar med spelare.