Zäta75: Ja får vi två in två på pappret bättre än Kivenmäki och en förstaback så ser det riktigt lovande ut, med tanke på att stora delar av kvarvarande trupp underpresterade i år vilket de förhoppningsvis inte gör nästa säsong.
Tror kanske det är att hoppas på för mycket dock. Ska det bli en förstaback med så blir det nog bara en forward som är bättre än Kivenmäki.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror kanske det är att hoppas på för mycket dock. Ska det bli en förstaback med så blir det nog bara en forward som är bättre än Kivenmäki.