RYGG HANS: Man slits mellan hopp och förtvivlan. Först lurar han in en den gode Nubben. Ger en hopp och pratar som att han har koll på läget.
Sen börjar han svamla och trolla bort en nästa dag.
Han måste ju finta bort oss totalt när han snackar om centersidan så där? Hur kan man ens spekulera i om det behövs en center in eller inte? Vi var ju till och med en topp 6-center kort denna säsong. 🤣🫣
Framtida topp 6-lag, Jo tjena. Snackade han om HA?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Först lurar han in en den gode Nubben.
Ger en hopp och pratar som att han har koll på läget.
Sen börjar han svamla och trolla bort en nästa dag.
Han måste ju finta bort oss totalt när han snackar om centersidan så där? Hur kan man ens spekulera i om det behövs en center in eller inte? Vi var ju till och med en topp 6-center kort denna säsong. 🤣🫣
Framtida topp 6-lag, Jo tjena. Snackade han om HA?