1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3011183

Sv: Silly Season 2026-27
Zäta75: att vi får in en 1:a center, 1:a vinge o 2:a center tror ja är att fetglömma. på sin höjd att vi får in 2 till första kedja o att finnen är de som kommer in till andra.
iaf att vi kommer starta säsongen med eriksson i andra, o hoppas på att han fixar det?

att som vissa tala om att lander på sin höjd är en dyr 4:e center blir ju bara oseriöst. han fixar absolut en 3:e. 22 pinnar framåt förra säsongen o stark defensiv.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Vi har mycket pengar nu att handla för. Ca 1 miljon per månad enligt min och andras uträkningar. Borde räcka till 4 riktigt bra spelare in a 250k i snitt. Om finnen som nu ryktas in får 150k så har vi råd med nästan 300k på de 3 andra spelarna vi tar in. Iaf över 250k per spelare i mån

Nu vet jag inte hur Nubben och sportrådet tänker. Men det får vi snart se. Kvalitet måste in helt klart. Rejäl kvalitet. Utan att vi blir ruinerade

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer