1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3011234

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Ja inte fan värvar vi en spelare som inte spelat center på bra länge (?). En 1:a center ska in. Punkt slut. Sen en spetsvinge och till back.

Genborg - NY - NY
Wedin - Lander - Otto

Freij - NY
Hardegård - Barkemo/Sundin

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Håller med om att det bör se ut som följer:

Genborg - NY - NY
Wedin - Lander - Otto

Freij - NY
Hardegård - Barkemo/Sundin

En 1:a center in istället för EP. En ersättare för Dahlen en riktig sniper. Samt en ny 1:a back.

Detta har vi råd med enligt tidigare uträkningar.

Sv: Silly Season 2026-27
Magkänslan säger att Otto kommer vara en dyr flopp. Hoppas jag har fel. Hade hellre värvat en från AHL som producerat under en längre tid och har hårdheten.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer