ja vill verkligen ha in en stabil jävla back med så ja kommer nöja mig med ifall vi får in 2 riktigt bra namn till en 1:a kedja o att vi får hoppas på att resterande spelare tar kliv samt att gath har ett spel sätt som plockar ut mer individuellt.
för de 3 värvningarna hamnar rimligtvis inte under 700k/mån
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...