Helt ärligt. Varför inte värva hela SaiPas förstakedja med Nikkanen och Fortier utöver Kivenmäki. Dom verkar ha extremt bra kemi och jävligt kul ute på isen.
DenRöda: Finska ligan är lurig. Vilmos Gallo har väl haft en hyfsad poängskörd i finska ligan. I SHL färgar han inte alls på det sättet. Tror vi får vara riktigt försiktiga med att ta spelare därifrån. Fortier går fetbort för mig iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer