Sen tänker jag att om minst en spelare väljer att lämna så frigör det en back också. Men ja, nu sitter man ju mest och killgissar om allt. Får se vad nubben och company trollar fram.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sen tänker jag att om minst en spelare väljer att lämna så frigör det en back också. Men ja, nu sitter man ju mest och killgissar om allt. Får se vad nubben och company trollar fram.