Andersson: Nej självklart måste en förstaback in samt starka ersättare till Dahlen och EP. Jag räknar inte Kivenmäki som ersättare till någon av dessa två utan han är en spelare för 2:a kedjan.
Detta ovan krävs enligt mig om vi ska ha chansen att nå topp 6 som är det uttalade målet enligt Nubben på mötet nyss.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Detta ovan krävs enligt mig om vi ska ha chansen att nå topp 6 som är det uttalade målet enligt Nubben på mötet nyss.