Fick för övrigt detta via en källa med god insyn i finsk hockey: "inte bra nog att vara topp i ett topplag. Kanske 25-30 poäng i Timrå, men måste få omgivning. Gör inte 30 med Lundmark på andra sidan direkt"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fick för övrigt detta via en källa med god insyn i finsk hockey: "inte bra nog att vara topp i ett topplag. Kanske 25-30 poäng i Timrå, men måste få omgivning. Gör inte 30 med Lundmark på andra sidan direkt"