Villervalla: Annars ligger ju Pääjärvi nära till hands, han som har sportchefs-/agentgener. Björn är ju agent numera också. Kan tänka mig att det ligger en sådan väg hyfsat utstakad för MPS. Får se när han vill dra den pluggen, han spelar ju knappast hockey numera för pengarnas skull i alla fall.
Skulle nog passa honom bra, fick ett väldigt skarpt intryck när vi intervjuade honom i Domustrappan för något år sedan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...