Knylan: Nä struktur eller ej. Finnarna lyckas ändock få fram många spelare på högsta nivå i NHL och är ju alltid där och slåss om ädla medaljer med landslaget i princip. Nånting gör de ju rätt i sin inhemska liga!
Jag hade hellre tagit lite mer underhållning i SHL emellanåt.. Sen kanske de mindre rinkarna spelar in en del i sammanhanget med iofs.
Vad gäller annan diskussion så tycker jag ska det smällas och tjuvnypas lite extra när det är slutspel! Så länge det inte är långt över några gränser givetvis.
Är vi känsliga så blundade vi nog rätt friskt en gång i tiden åt Jonte Hedström när han höll låda. 😅
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag hade hellre tagit lite mer underhållning i SHL emellanåt..
Sen kanske de mindre rinkarna spelar in en del i sammanhanget med iofs.
Vad gäller annan diskussion så tycker jag ska det smällas och tjuvnypas lite extra när det är slutspel! Så länge det inte är långt över några gränser givetvis.
Är vi känsliga så blundade vi nog rätt friskt en gång i tiden åt Jonte Hedström när han höll låda. 😅