Cobbel: jag började kolla lite Liiga när det var klart med Jokinen till Timrå. Trodde vi skulle börja åka åttor runt SHL-lagen för Jukurit såg ut som det snabbaste och smartaste laget någonsin.
Sen kom han hit och har inte sett något Liiga sen dess. Den där Otto kan bli en Oskarshamn-succé eller en LHC-palve.
Det är charmigt men helt omöjligt att dra några växlar haha.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jokinen till Timrå. Trodde vi skulle börja åka åttor runt SHL-lagen för Jukurit såg ut som det snabbaste och smartaste laget någonsin.
Sen kom han hit och har inte sett något Liiga sen dess. Den där Otto kan bli en Oskarshamn-succé eller en LHC-palve.
Det är charmigt men helt omöjligt att dra några växlar haha.